پاورپوینت تجارت الکترونیک قیمت گذاری آنلاین
توضیحات:
نوع فایل PowerPoint (pptx) قابل ویرایش
فهرست مطالب:
تجارت الکترونیک
قیمت گذاری آنلاین
قيمت گذاري چيست ؟
كليد هاي مهم در قيمت گذاري بازار الكترونيك
تفاوت قيمت گذاري در بازار الكترونيك و بازار سنتي
انواع استراتژي هاي قيمت گذاري آن لاين
استراتژي هاي پيشرفته قيمت گذاري
نتیجه گیری
منابع
تعداد اسلاید 20
مقدمه : اينترنت و به طور كلي دنياي الكترونيك همه ابعاد زندگي و جوامع بشري را دستخوش تغيير خود كرده است. به تبع آن بازارها نيز دچار تغييرات ماهيتي و شكلي شده اند. به اين بازارها كه در اثر تاثير و به كارگيري دنياي الكترونيك شكل گرفته اند، بازارهاي الكترونيك گفته ميشود.
كليد هاي مهم در قيمت گذاري :
باید مشتري ها را بشناسيد
سپس هزينه هارا بشناسيد
سنجش جايگاه در بازار رقابتي
چگونه و چه موقعي قيمت هاي خود را تغيير دهيم ؟
چه زماني قيمت ها را بايد افزايش داد ؟
چه زماني قيمت ها را بايد كاهش داد ؟
استراتژي هاي پيشرفته قيمت گذاري
قیمت گذاری تبعیضی
همانطور که از نام این نوع از قیمت گذاری پیداست قیمت های متفاوت برای افراد متفاوت براساس تمایل آنها به خرید اعلام می کنند.
قیمت گذاری براساس تخفیف
در این روش فروشنده می تواند با توجه به میزان تقاضا و حجم فروش محصولات خود میزانی را تخفیف دهد. در این روش مشخص می شود که خریدار چه میزان برای خرید یک محصول تقبل می کند و برای تعداد بیشتر چقدر حاضر است پرداخت کند.
قیمت گذاری دوبخشی
این نوع از قیمت گذاری شامل دو بخش است. بخشی که دارای قیمت ثابت می باشد و بخش دیگر که با توجه به میزان خرید متغیر می باشد.
قیمت گذاری دیوانه وار
شرکت ها در این روش با کاهش قیمت به دنبال کسب تقاضای چشمگیری برای محصول خود هستند.
فروش با سایت فارسفایل
بکارگریی تم، افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار زیبا
نوع فایل PowerPoint pptx قابل ویرایش و آماده پرینت می باشد
تعداد مشاهده: 31 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 20
حجم فایل:1,644 کیلوبایت