خلاصه کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و کوین لین کلر ترجمه:عبدالوند و حیدرزاده


خلاصه کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و کوین لین کلر ترجمه دکتر محمدعلی عبدالوند و کامبیز حیدرزاده قابل استفاده دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت شاخه بازرگانی و سایر شاخه های وابسته 

 این کتاب  ۱۸ فصل است و با تعریف بازاریابی برای قرن بیست و یکم شروع می‌شود و به مطالبی چون :توسعه و اجرای راهبردها, شناخت بازارها، تقاضای بازار و محیط بازاریابی، ایجاد ارزش، رضایت و وفاداری مشتری، تجزیه‌ و تحلیل بازارهای مصرفی، ایجاد نامهای تجاری قوی، طراحی جایگاه یابی نام تجاری و توجه به رقابت، مدیریت کردن خرده‌فروشی، عمده‌فروشی و … 143 صفحه شامل سرفصل مطالب زیر ارائه گردیده است

فهرست مطالب   

فصل اول : تعریف بازاریابی برای قرن بیست یکم 

فصل دوم توسعه و اجرای راهبردها و برنامه های بازاریابی 

فصل سوم شناخت بازارها ، تقاضای بازار و محیط بازاریابی 

فصل چهارم ایجاد ارزش رضایت و وفاداری مشتری 

فصل پنجم : تجزیه و تحلیل بازارهای مصرفی 

فصل ششم : تجزیه و تحلیل بازارهای صنعتی 

فصل هفتم: شناسایی بخشها و اهداف بازار 

فصل هشتم : مدیریت بازاریابی در شرکت کی اس پی ان 

فصل نهم : طراحی جایگاه یابی نام تجاری و توجه به رقابت 

فصل دهم: تنظیم راهبرد محصول و بازاریابی از طریق منحنی عمر 

فصل یازدهم طراحی و مدیریت خدمات 

فصل دوازدهم توسعه دادن راهبردها و برنامه های قیمت گذاری 

فصل سیزدهم : طراحی و مدیریت کانالهای یکپارچه بازاریابی 

فصل چهاردهم مدیریت کردن خرده فروشی عمده فروشی و تدارکات 

فصل پانزدهم : طراحی و مدیریت ارتباطات بازاریابی جامع 

فصل شانزدهم مدیریت ارتباط جمعی 

فصل هفدهم مدیریت ارتباطات شخصی 

فصل هیجدهم مدیریت کردن بازاریابی در اقتصاد جهانی

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 21 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: PDF

تعداد صفحات: 143

حجم فایل:2,813 کیلوبایت

 قیمت : 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل